مراحل کاری سئو

SEO process

امروزه به علت رقابت تنگاتنگ در عرصه بازاریابی اینترنتی و وارد شدن به دنیای پر رقابت آن، انتخاب مجری و گروهی که کار سئو و بازاریابی را انجام می دهند به اندازه ای حساس است که نیاز به برگزاری جلسات برای رسیدن به برنامه ریزی و رسیدن به هدف مطلوب دارد، چون در صورت استراتژی و روند اشتباه، ممکن است باعث لطمه های جبران ناپذیری شود. (سئوی سیاه)
ما در گروه فناوری نیرا () ، بهینه سازی هدفمند را به 4 فاز تقسیم کرده ایم که شامل:
1- تحلیل و بررسی
2- استراتژی گسترش
3- پیاده سازی
4- مدیریت
می باشند.

 

 

 

فاز اول : تحلیل و بررسی

  • تحلیل و بررسی ساختار سایت حاضر و روند ثبت سایت در گوگل.
  • رتبه حال حاضر سایت ، سن دامین و مدت زمانی که دامین ثبت شده است.
  • بررسی محبوبیت لینک ها ورودی و روند لینکدهی داخلی.
  • بررسی نسبت لینک های خروجی به لینک های ورودی.
  • بازنگری کیفیت، تناسب و محل استقرار لینک های موجود .
  • تشخیص میزان لینک های no-follow and follow.
  • تحلیل و بررسی متا تگ ها ، تگ های اچ 1 و تگ های تایتل توسط موتور جستجو.
  • ترافیک حال حاضر سایت و کلمات کلیدی که ایجاد ترافیک می کنند.
  • تشخیص رقبا در کلمات کلیدی .
  • بررسی فراوانی افزایش و برروز رسانی مطالب.
  • تحلیل چگالی کلمات کلیدی در سایت.
  • پیدا کردن صفحات دیانامیک و URL های نامناسب.
  • بررسی نقشه سایت از جهت صحت و تناوب برروز رسانی.
  • رتبه حال حاضر سایت.

 

 

فاز دوم : استراتژی گسترش

  • آنالیز کلمات کلیدی برای ایجاد لیستی از کلمات کلیدی که طول در کمپین درموتور جستجو به نتیجه و رتبه برسد بر اساس میزان و محبوبیت جستجو و مرتبط بودن به سایت.
  • مرور تغییرات خاص مورد نیاز سایت متناسب با ساختار سایت ( مانند نقشه سایت ، تگه های تایتل، تگ های اچ 1، متا نگ ها، تگ های سر برگ و غیره) .
  • تعیین نیاز کلی از جهت افزودن مطالب جدید در سایت و چگونگی اینکه مطالب شامل چه حزئیاتی باشد.
  • ایجاد استراتژی ایجاد لینک دقیق و حساب شده متمرکز بر منابع مختلف همانند پست های بلاگی، لینک های واقعی، اصلاح لینک، لینک های نوار کناری، لینک های فوتر، پست های دانشنامه ای و دیگر منابع.
  • آنالیزه موارد بلفوه بلاگ ها و خبرنامه ها برای بهبوده فراوانی مطالب مرتبط موجود در سایت.
  • گسترش طرح عملکرد برای شروع کمپین.

 

 

فاز سوم : پیاده سازی

  • نشست استراتژیک ابتدایی ، معرفی مدیر مالی مشتری.
  • نهایی سازی کلمات کلیدی اصلی .
  • آغاز طرح مشخص شده در فاز دوم.

 

 

فاز چهارم : مدیریت

  • زمانی که کمپین عملیاتی شد ما برروز رسانی هفتگی از آمار عمکرد در روند کار برنامه ماهانه شما فراهم می کنم.
  • مدیر مالی شما برای مذاکره در هر زمانی که سوالی مطرح شود حاضر است
  • ما هر ماه بازنگری همراه با جزئیاتی از تمامی خدماتی که انجام شده، لینک های ورودی که گسترش پیدا کرده و حزئیات گزارش رتبه بندی که شامل تغییر رتبه نسبت به ماه قبل می شود فراهم می آوریم.
  • پیگری ماهانه تلفنی که در نتیجه مذاکزه ماه قبل در زمینه اجرای برنامه برای ماه قبل بوده است بازبینی می شود.

 

خواندن 1879 دفعه

7 نظر ارسالی

  • پیوند نظر سحر عظیمی دوشنبه, 12 خرداد 1393 11:56 نام: سحر عظیمی

    سلام، برای آمدن وب سایت در صفحه اول گوگل چقدر زمان نیاز است؟

  • پیوند نظر گروه فناوری اطلاعات نیرا دوشنبه, 12 خرداد 1393 12:12 نام: گروه فناوری اطلاعات نیرا

    با سلام
    لطفا کلمات کلیدی و آدرس وب سایت خود را اعلام نمایید تا در اسرع وقت بررسی نموده و نتیجه را اعلام کنیم.
    همچنین می توانید اطلاعات خود را به آدرس info@nitweb.ir ایمیل نمایید.
    موفق باشید.

  • پیوند نظر مهران چهارشنبه, 22 مرداد 1393 11:31 نام: مهران

    اگر بخواهیم در کلمه کلیدی "تاریخ جهان" در صفحه اول باشیم چقدر زمان میبره؟

  • پیوند نظر گروه فناوری اطلاعات نیرا چهارشنبه, 22 مرداد 1393 12:34 نام: گروه فناوری اطلاعات نیرا

    با سلام
    زمان دقیقی نمی‌توان برای سئو مشخص کرد
    ولی بر اساس تجربه زمان تخمین‌زده شده حدود یک ماه می‌باشد

  • پیوند نظر طراحی سایت یکشنبه, 05 بهمن 1393 20:26 نام: طراحی سایت

    با سلام . بسیار مفید بود . ممنون

  • پیوند نظر طراحی سایت یکشنبه, 05 بهمن 1393 20:26 نام: طراحی سایت

    با سلام . بسیار مفید بود . ممنون

  • پیوند نظر طراحی سایت یکشنبه, 05 بهمن 1393 20:27 نام: طراحی سایت

    با سلام . بسیار مفید بود . ممنون

نظر شما چیست ؟