برای مشاهده‌ی آموزش روی لینک زیر کلیک نمایید: آموزش تصویری دوزبانه کردن وردپرس
سئو یا SEO کوتاه شده‌ی عبارت Search Engine Optimization به معنی بهینه‌سازی موتور جستجو است. یکی از اهداف اصلی دارندگان سایت، افزایش تعداد بازدید ورودی از موتورهای جستجو است. راه دستیابی به این هدف، داشتن مطالبی با کیفیت خوب و همچنین رعایت اصول بهینه‌سازی موتورهای جستجو است. سئو به دو روش انجام می‌شود. راه نخست، روش‌های علمی و فنی است و راه دوم، روش‌های همراه تقلب است. موتورهای جستجو، یک…
ساب دامین www باعث میشود که گوگل دو سایت را با محتوای یکسانی پیدا کند و این امر باعث اثر منفی بر روی سئوی سایت میشود. بهترین روش برای جلوگیری از این اتفاق، ریدارکت کردن ساب دامین به دامین اصلی وب سایت میباشد. به این منظور، تغییراتی را در htaccess باید انجام دهید. کدهای زیر را در فایل htaccess جوملا ذخیره کنید این کدها باید بالای خطی با محتوای زیر…
با این روش میتوانید در قسمت کاربری، آیتمهای کی تو را ویرایش نمایید. 1- ابتدا به این قسمت بروید Components -> K2 ->User Groups و یک گروه را طبق شکل زیر درست کنید:      2- حالا باید به کاربری که مد نظرتان است، گروهی که بالا درست کرده اید را اضافه نمایید. پس به قسمت k2 -> user بروید و طبق شکل زیر عمل کنید:        3-…
برای مشاهده آموزش ویدیویی نصب فریم ورک لاراول توسط آقای ایرانی کلیک نمایید: ویدیوی آموزشی        
الگوریتم‌های رتبه‌بندی گوگل برای سایت‌های اینترنتی جزء اسرار شرکتی است که به دلیل جلوگیری از سوء استفاده‌های احتمالی، از آن‌ها به دقت محافظت می‌شود. با این حال برخی توصیه‌های مفید که کمک می‌کند صاحبان سایت‌ها، محتوای با کیفیت ایجاد کنند و مخاطبان بیشتری را جلب کنند، توسط گوگل ارائه می‌شود. در ادامه یکی از این دستورالعمل‌ها که می‌تواند راهنمای خوبی در جهت ایجاد سایت‌ها و مقالات باکیفیت باشد و کمک…
برنامه‌ریزی دقیق و هوشمندانه ابزاری است که رسیدن به هدف را تسهیل و نتیجه را دست‌یافتنی می‌کند. برای طراحی یک سایت خوب و با کیفیت نیز برنامه‌ریزی دقیق مورد نیاز است. در ادامه فرآیندهای لازم برای طراحی یک سایت خلاقانه و با کیفیت را مرور خواهیم کرد: ۱- شروع پروژه نخستین و مهم‌ترین گام در طراحی سایت، شروع پروژه است. در این مرحله باید با استفاده از یادداشت برداری و…
بازاریابی محتوایی یا Contetent Marketing شیوه‌ای از بازاریابی اینترنتی است که با استفاده از تولید محتوا و اطلاعات سر و کار دارد. این محتوا می‌تواند از انواع اطلاعات چند رسانه‌ای مانند فیلم، عکس، صوت، خبر، کتاب الکترونیک و انواع دیگر باشد. در بازاریابی محتوایی اطلاعات مختلف، دقیق، ارزشمند و نامتناقض از مسیرهای مختلف به گروه‌های خاص هدف ارسال می‌شود تا به به مشتریان وفادار تبدیل شوند. جذب مخاطبان در این…
انتخاب هاست داخلی یا خارجی یکی از مسائلی است که در هنگام راه‌اندازی یک وبسایت جدید باید مورد توجه قرار گیرد. چندین نکته در این مسیر وجود دارد که سعی می‌کنیم آن‌ها را بررسی کنیم سرعت عامل سرعت از دو جهت قابل بررسی است. نخست امکانات سخت‌افزاری میزبان که هر چه قوی‌تری باشند، سرعت اجرای دستورالعمل‌های برنامه‌نویسی و پردازش‌های انجام شده بیشتر خواهد بود و در نتیجه محتوای خروجی سایت…
دروپال چیست؟ دروپال یک سیستم مدیریت محتوا است که وظیفه‌ی دریافت، نگهداری، مدیریت و نمایش اطلاعات را بر عهده دارد. دروپال از نظر سهم بازار پس از وردپرس و جوملا سومین رتبه‌ی پرکاربردترین CMSها را به خود اختصاص داده است. با این حال دروپال در سایت‌های پربازدید و بزرگ، رتبه‌ی نخست را به خود اختصاص داده. در ادامه تلاش می‌کنیم علت را بررسی کنیم. مقایسه با CMSهای دیگر دروپال از…